POVABILO

11. junij. 2025

10. I-SREDA

15. maj. 2025

PRIMER DOBRE RABE IZ OŠ HAJDINA

Objavljeno:

Učiteljica Andreja Novak, ki poučuje na Osnovna šola in vrtec Hajdina, je pri MATEMATIKI+ RAP DIGITALNIH VEŠČINAH učence že navadila, včasih tudi razvadila, ter dobro izurila in so digitalne kompetence skoraj del vsake ure, jih večkrat utrjujejo, nadgrajujejo in razvijajo nove.

V tem šolskem letu so dali poudarek na razvoj številnih digitalnih kompetenc, med njimi so vrednotenje podatkov, informacij in digitalnih vsebin, deljenje z uporabo DT in sodelovanje z uporabo DT. Vsi vemo, da se velikokrat kaj zaplete, zato so se učenci učili reševati tudi manjše tehnične težave.

Tako so pri urah MAT in RAP DV8 v 8. razredih nastali matematični labirinti in matematični stripi (kot učni listi, ki jih pridno uporabljajo pri urah MAT), matematične video razlage snovi, »moja soba« 2D in 3D (učenje in raba ravninske in prostorske geometrije s pomočjo DT v realnem življenju), učinkovitejše učenje MAT z rabo spletnih testov (takojšnja povratna informacija in korekcija).

Ob nastajanju vseh izdelkov se spontano razvijajo in krepijo tudi digitalne kompetence tako učencev kot tudi učiteljice. Sproti se učimo reševati nastale tehnične težave, se pogovarjamo o skrbi za varovanje osebnih podatkov in zasebnosti, upoštevanja avtorskih pravic in licenc idr. DK.

Zavedamo se, da moramo učence velikokrat navdušiti in opogumiti in zagotovo je učenje MAT učinkovitejše z rabo spletnih testov (prednosti: tempo prilagojen vsakemu učencu posebej, takojšnja povratna informacija in sprotna korekcija napačnih predstav, možnost večkratne ponovitve aktivnosti – pri čemer se upošteva najboljši rezultat, kar še dodatno močneje notranje motivira učence za delo). Ker digitalna tehnologija prevzame preverjanje pravilnosti in podajanje sprotne povratne informacije učencem, se lahko učitelj vmes posveti posameznikom, ki potrebujejo dodatno razlago snovi.

Skip to content