Digitalna preobrazba izobraževanja

Digitalna preobrazba izobraževanja je ključen proces za sodoben šolski sistem, ki zahteva sistematičen pristop k razvoju digitalnih kompetenc ter uvajanje inovativnih pedagoških strategij. V okviru projekta I-šola se osredotočamo na naslednje ključne vidike digitalne preobrazbe:

Digitalna strategija je krovni strateški dokument posamezne ustanove, ki vsebuje odgovore na številne izzive digitalne preobrazbe. Njeni glavni cilji so:

S strateškim pristopom lahko šole uspešno uvajajo digitalne rešitve in zagotavljajo kakovostno ter sodobno izobraževanje.

Digitalne kompetence so ključne za uspešno delovanje v sodobni družbi. V okviru projekta I-šola si prizadevamo za:

Da bi omogočili bolj prilagojeno in učinkovito izobraževanje, vpeljujemo naslednje inovacije:

Dobre prakse in učni scenariji

Deljenje znanja in izkušenj je ključno za uspešno digitalno preobrazbo izobraževanja. V okviru projekta I-šola smo zbrali in pripravili različne primere dobrih praks ter učnih scenarijev, ki učiteljem pomagajo pri vključevanju digitalnih tehnologij v pouk. S tem pristopom projekt I-šola omogoča celovit razvoj digitalnih kompetenc in spodbuja trajnostno ter inovativno izobraževanje.

Skip to content